Геометрія турбіни

Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується с целью виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згoрaє пaльнe

Гeoмeтрія турбіни

Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується с целью виключeння ефекту турбоями, який виникає возьми тлі недостатнього обсягу вихлопних газів під миг прискорення. Під час впливу получи и распишись педаль газу з’являється затримка, спочатку згорає пальне, і тільки після цього виділяється вихлоп.

 

Историзм роботи наддуву зі змінною геометрією

В порівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані поперед. Ant. после каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.

Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається из-за таким алгоритмом:

  • виділення невеликої кількості вихлопних газів під часок роботи двигуна на низьких обертах;
  • приток сигналу з блоку керування під минута різкого прискорення;
  • синхронний ка лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
  • проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
  • збільшення обертів турбокомпресора та тиску під отрезок времени підвищення швидкості.

Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується минус використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється держи оптимальному рівні.

Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, нате тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна вина — це нагар, що скупчився, який відкладається сверху лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під пора створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Ради усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.

 

 

 

 

Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією

Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися получи и распишись спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:

  • кут розкриття лопаток;
  • керуючі сигнали клапана;
  • обсяг газів, що проходять вследствие турбіну.

За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є далеко не в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Ради тих, хто ще безвыгодный визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом https://birud.com. Цей сайт працює ради надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. Нате сайті також представлена корисна інформація оборона силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.

Всі дані передо публікацією перевіряються на вірогідність, оскільки портал неважный (=маловажный) працює для реклами тих чи інших компаній.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.