Volvo Trucks оновлює двигуни стандарту Євро 6, що забезпечить зниження споживання палива і підвищення продуктивності вантажівок

Volvo Trucks прeдстaвляє дeкількa вaжливиx oнoвлeнь про свoїx 11- і 13-літрoвиx двигунів стaндaрту Єврo 6, які зaбeзпeчують пoєднaння пeрeвaг змeншeння витрaти пaльнoгo і пoліпшeння кeрoвaнoсті.

«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим исполнение) всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вони хочуть мати миттєвий подступы до високої продуктивності. Відтепер, завдяки останнім удосконаленням нашої силової лінії, вони можуть скористатися унікальним поєднанням економії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний заправила «Вольво Україна» Санін Олександр.

Кращі из-за всю історію показники паливної ефективності держи всесвітньо відомому випробувальному маршруті

Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під момент випробування паливної економічності в випробувальному маршруті Green Truck Award нате північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий вывод за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л получай 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/годок. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції следовать паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.

«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо держи старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це дать позволение. Ant. запретить нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.

Чіткі налаштування, яке призводить накануне істотних поліпшень

Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП  I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що средство трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією интересах автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які единовременно додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує безграмотный лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.

Зменшення витрати пального досягається вслед рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний этап двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.

«Інженерам Volvo дійсно вдалося втаскать. Ant. вынести значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто спозаранку наводити точні цифри, але вже единым духом ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.

Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать засучив рукава рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Клеймо Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році подруга жизни продажів компанії припадала получай електричні вантажівки, а через цифра років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати без участия використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.