Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року

У 2021 рoці Renault Trucks мoдeрнізує свoї сeрії T, T High, C тa K, істoтнo пoліпшуючи кoмфoрт вoдіння, кoмфoрт нa бoрту, бeзпeку і прoдуктивність. Цe нaйвaжливішa eвoлюція з мoмeнту пoвнoгo oнoвлeння мoдeльнoгo ряду вирoбникa в 2013 рoці.

  • Сміливіший зoвнішній вигляд

У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.

  • Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння

Нoвa регульована рульова колонка

Вантажівки оснащені новою регульованою рульовою колонкою. Це дозволяє водіям вибирати найбільш зручне положення з урахуванням їхньої будови тіла, вимог, пов’язаних із виконуваним завданням, ли особистих уподобань.

Колонка регулюється следовать допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, приблизительно і нахил керма. Регулювання обома руками возьми кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Нові модульні сидіння

Оскільки водій вантажівки коротать за кермом у середньому дев’ять годин держи день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.

 

Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку чтобы повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий красный товар, розрахований на те, щоб кожен вернисаж витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.

 

Збільшена ємність про зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення в целях зберігання.

Renault Trucks додала тримач пользу кого планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності интересах водія, забезпечуючи доступ прежде декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх чрез два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий стамна для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають сам-друг місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна нафта

Вантажівка – це никак не лише робочий інструмент водія, це також місце, мол він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. С целью зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity возьми 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

 

Интересах додаткової зручності в спальній зоні також додано неудовлетворительно роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності пользу кого водія під час відпочинку.

Нарешті, ради покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal угоду кому) постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

  • Підвищена безпека чтобы водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки про водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче поперед природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний период, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела по 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

 

Додаткові світлодіодні фари були розміщені й бери внутрішній стороні дверей во (избежание освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під время входу та виходу з вантажівки вночі.

С целью оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний лавка інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний предохранитель), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, если водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс во (избежание зупинки вантажівки.

  • Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

По части-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок пользу кого поліпшення повітряного потоку.

Точно по-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією угоду кому) подальшого зниження витрат палива. Йдеться для нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (получи и распишись вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це регламент за замовчуванням, який оптимізує витрати палива вслед рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати распорядок руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію насчет їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годочек).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними получи и распишись ринку з точки зору економії палива.

  • Більше послуг с целью безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів поперед майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів до самого майстерні та оптимізує графік цих візитів.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.