NVIDIA: трасування променів вмикає більше половини користувачів RTX 3000 і 83 % власників RTX 4000

Кoмпaнія NVIDIA пoділилaся цікaвoю стaтистикoю прo тe як чaстo відeoкaрти GeForce RTX викoристoвують трaсувaння променів у тих іграх, дескать є така опція.

В цілому, загальна статистика увімкнень є досить високою.

Серед власників нових моделей GeForce RTX 40-ї серії система з трасуванням вмикають 83% користувачів, а DLSS активують 79%.

У випадку GeForce RTX 30-ї серії використовують трасування 56% гравців, а DLSS 71% користувачів.

Серед тих, хто ще володіє картами GeForce RTX 20-ї серії, активують промені 43% гравців, а DLSS 68% користувачів.

Недвусмы, що нижча статистика получи старих відеокартах пов’язана з меншою потужністю перших поколінь, коль доцільність активації променів держи бюджетних моделях (RTX 3050 та 2060) безвыгодный має сенсу посредством низьку продуктивність.

Подле цьому цікаво, що навіть серед власників GeForce RTX 4080 і 4090 та й RTX 4070 Ti є ті, хто ігнорує можливість включення трасування в іграх.

Нагадаємо, що вже давнёшенько активно розвивається технологія масштабування DLSS з алгоритмами з получи базі глибокого навчання.

Нова версія DLSS 3 виводить якість та продуктивність в новий рівень, що забезпечує додатковий провизия потужності та дає більше можливостей во (избежание комфортного ігрового процесу з трасуванням.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.