
Aнaлітики кoмпaнії Canalys підбили підсумки трeтьoгo квaртaлу 2022 рoку нa ринку eлeктрoніки для того нoсіння, дe впeвнeнo прoдoвжує лідирувати Apple, щоправда, без- у всіх країнах. Следовать цей гетто було відвантажено 49 млн пристроїв, що нате 3,4% більше, ніж рік тому.
Apple домінує бери світовому ринку натільних годинників і спортивних браслетів. Вона має частку 20%, що вдвічі більше по (по грибы) переслідувача в особі Samsung. У порівнянні рік перед року поставки розумних годинників двох виробників зросли бери 37% і 16% відповідно.
Xiaomi провалила третій дим, тому що продажі носимих гаджетів впали получи 38%. З часткою 9% компанія з Пекіна посіла третє місце. Получи и распишись четверту сходинку раптово вийшов індійський бренд Noise, який у третьому кварталі 2022 року продав нате 223% пристроїв більше, ніж рік тому. Він має частку 7%, як і Huawei з урахуванням падіння поставок получи и распишись 29%.
У Китаї у Huawei теж справи йдуть безлюдный (=малолюдный) найкращим чином, хоча це приставки не- заважає виробнику з Шеньчженя лідирувати з часткою 24%. Huawei вже без- домінує, оскільки поставки впали більш ніж в чверть (27%), тоді як Xiaomi наростила свою частку давно 22%.
Третє місце несподівано посідає невідомий бренд XTC з часткою 10%. Йому навіть вдалося обійти Apple, попри теточка, що остання наростила поставки більш ніж у півтора раза (53%). Компанія з Купертіно контролює 9% ринку. П’ятірку замикає OPPO з часткою 7%.