Вчeні з Унівeрситeту Xaнянг у Сeулі рoзрoбили інoвaційний мeтoд на підвищeння eфeктивнoсті тa тривaлoсті рoбoти акумуляторів, які використовуються в різноманітних електронних пристроях і транспортних засобах. Дух їхнього підходу полягає у використанні спеціального розчину исполнение) очищення та нанесення покриття держи катоди акумуляторів.
Батареї необхідні интересах живлення багатьох сучасних гаджетів і машин, від смартфонів і ноутбуків по електромобілів і роботів. Однак одним з головних викликів, з яким стикаються розробники акумуляторів, є збільшення щільності енергії та довговічності акумуляторних елементів.
Катоди з високим вмістом нікелю визначаються своєю високою емісійною здатністю та доступністю вслед невеликою вартістю. Проте, вони також стикаються зі недоліком — швидкою деградацією внаслідок високої реактивності близ взаємодії з навколишнім середовищем.
Ця особливість призводить поперед утворення небажаних сполук літію для поверхні катода та шкідливих побічних реакцій з електролітом, що є рідиною, що транспортує електричний шашка всередині акумулятора.
Науковці виробили ефективне рішення цього питання, використовуючи простий методика: промивання катодів водою, що містить розчинені іони кобальту (Co). Цей процес видаляє надлишок літію з поверхні катода та утворює чуткий, рівномірний шар, що містить кобальт, який діє як захисний екран. Держава запобігає прямому контакту катода з електролітом, тим самим зменшуючи ймовірність подальшої деградації.
Додатково вчені застосували фторове покриття бери промитий катод, що ще більше підвищило стабільність та безпеку акумуляторної батареї. Фторове покриття надійно запобігає розщепленню солей електроліту та утворенню газових бульбашок, які можуть викликати набрякання та, в крайньому випадку, вибух акумулятора.
Оброблені катоди зберегли понад 90% своєї початкової ємності після 500 циклів, порівняно з менш ніж 80% к необроблених. Вони також показали вищу щільність енергії та менше газоутворення, ніж звичайні катоди.
Джерело